Ontdek onze kwaliteit van zorg
Onze zorg is altijd transparant. Met kwaliteit, professionaliteit en bezieling als basis voor veilige, persoonlijke en betrouwbare ondersteuning voor iedere cliënt.
Kwaliteitsstatuut GGZ
De juiste dingen goed (blijven) doen. Elke dag weer. Kwaliteit van zorg is bij Zintri geen vinkje, maar een gewoonte. En die zorg begint bij helderheid en verantwoordelijkheid.
Daarom werken we volgens het landelijke kwaliteitsstatuut GGZ, opgesteld door patiëntenorganisaties, zorgaanbieders en -verzekeraars. Hiermee laten we zien hoe we de zorg rond jou als cliënt bij ons organiseren: van aanmelding tot nazorg. We stimuleren eigen regie, werken transparant, en maken zichtbaar en toetsbaar hoe we onze kwaliteit en doelmatigheid van zorg waarborgen.
Ons kwaliteit- en professioneel statuut vind je bij publicaties.
Kwaliteit in duurzaamheid en sociaal ondernemerschap
Binnen Zintri schenken we ook volop aandacht aan duurzaamheid en sociaal ondernemerschap. Zo heeft onze organisatie:
- een ISO-certificaat
- een Green Deal-certificaat
- een PSO-certificaat
Ook deze documenten staan bij publicaties.
Compliment of klacht?
Bij Zintri zijn we altijd benieuwd naar jouw mening over onze zorg. Dat kan een suggestie of compliment zijn. Maar ook je niet tevreden bent, willen we dit weten.
Ons advies: praat eerst met je eigen behandelaar of begeleider. Kom je samen niet tot een oplossing? Neem dan contact met ons op via zorgtoeleiding@zintri.nl.
Elke suggestie, compliment en klacht geeft ons een kans om te leren en onze zorg beter te maken. Dus, twijfel niet om je ervaring met ons te delen. Zo helpen we elkaar, én verbeteren we de zorg voor iedereen.
Ons klachtenreglement vind je bij publicaties. Heb je een klacht? Deel deze dan met ons via klacht@zintri.nl.
Vertrouwenspersoon
De vertrouwenspersoon binnen Zintri biedt je een luisterend oor. Als cliënt deel jij je verhaal. De vertrouwenspersoon luistert. Daarna bespreken jullie wat de volgende stappen en mogelijkheden zijn.
De vertrouwenspersoon is er voor jou. Zo ook bij het opkomen voor jouw belangen. Denk aan een gesprek met degene waar je onvrede bij ervaart of bij het opstellen van je klacht. Daarbij houdt de vertrouwenspersoon altijd oog voor het herstel van de relatie met je behandelaar of begeleider, en het vinden van een oplossing waar iedereen tevreden mee is.
Meer informatie over onze vertrouwenspersoon? Kijk dan bij publicaties.
Privacy
Jouw privacy is heel belangrijk voor ons. We gaan altijd heel zorgvuldig om met jouw persoonlijk verhaal. Zonder jouw toestemming geven we geen informatie over jou aan anderen. Ook niet aan je partner, ouders of familie.
Zo werk je in een veilige en vertrouwde omgeving aan je herstel.
Meer weten over ons privacybeleid? Bekijk het volledige reglement bij publicaties.
“Er wordt écht naar mij
gekeken. Zintri zet ook
mij in mijn kracht.”
Zorg vanuit expertise,
met hart en ziel
Iedere dag weer. Dát is werken bij Zintri. Doel- en resultaatgericht werken we aan persoonlijke uitdagingen. Zo ondersteunen we cliënten op hun route naar meer zelfregie. Zo helpen we hen te groeien in hun kracht. Voor betere kwaliteit van leven.